Dag 17 - Reisverslag uit Nouakchott, Mauritanië van robin ariens - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Nouakchott, Mauritanië van robin ariens - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg robin

22 Februari 2011 | Mauritanië, Nouakchott

Dag 17
Heel slecht geslapen vannacht, overal kropen beesten, kevers en dergelijke. Net ontbijt gehad was lekker stokbrood met jam, pindakaas en pasta. Vandaag gaan we naar een school kijken, vanavond hebben we een feest hier en schenken wij de kleren die we hebben meegenomen. Het eten gisteravond was heerlijk, er was couscous en een tafel vol met vis en garnalen, alleen deze waren voor de eigenaar van de camping, Jan Huizinga, en de personen die toevallig aan die tafel zaten. Eigenlijk mochten wij dus niks maar garnalen laat ik niet aan me voorbij gaan haha! Nu ga ik proberen of ik een foto mag maken van leger voertuig met militairen erbij, Wish Me Good Luck! Foto is helaas niet gelukt, wel nog staan praten en brood gekregen en dit samen met 4 andere militairen opgegeten, ze zijn hartstikke vriendelijk. Met beetje Frans, Engels en handen en voeten kwamen we er wel.